Parteneriate

Vă propunem să lucrăm împreună pentru o societate mai bună!

Ce puteţi face?

  • Să personalizaţi obiectele promoţionale ale companiei (felicitări, cadouri pentru copiii angajaţilor, cadouri pentru clienţi şi parteneri) cu ACSIS;
  • Să finanţaţi un proiect anume, cu vizibilitate în toate materialele Asociaţiei şi prin toate mijloacele de comunicare;
  • Să implicaţi angajaţii companiei în acţiuni de voluntariat social;

Responsabilitatea socială a corporaţiilor reprezintă o modalitate de implicare a companiilor în viaţa comunităţii căreia îi aparţin angajaţii săi, implicare în rezolvarea problemelor sociale, în dezvoltarea comunităţii prin mijloace diverse.
Progrămele de responsabilitate socială servesc atât comunităţii, prin rezultatele lor, cât şi companiei, prin rezultatele implicite, dar studiate şi cuantificabile în termeni de întoarcere a investiţiei către companie (ROI).

Iată câteva dintre aceste rezultate, aşa cum au fost prezentate în Forbes:

  1. Inovaţia
  2. Scăderea costurilor
  3. Diferenţierea brandului
  4. Gândire pe termen lung
  5. Fidelizarea clienţilor şi transformarea lor în ambasadori de brand
  6. Loializarea şi fidelizarea angajatilor și transformarea lor în ambasadori de brand

Avantajele companiei, oricare ar fi tipul de implicare socială, sunt:

    • Creşteţi respectul angajaţilor faţă de companie. Programul de responsabilitate socială este o intervenţie cu impact pozitiv asupra comunităţii, iar studiile arată că oamenii iubesc implicarea, iubesc să se simtă buni şi generoşi. Asocierea angajaţilor cu o companie implicată în viaţa socială şi generoasă este mai puternică, ceea ce duce la creşterea fidelităţii (perioada de timp petrecută în companie), dar mai ales a loialităţii (energia pe care angajatul o pune în slujba companiei). Studiile arată ca atât brandul de companie se îmbunătăţeşte, cât şi eficientă angajaţilor. De aceea, toate marile companii se implica în mod activ în programe de responsabilitate socială.
    • Creşteţi moralul angajaţilor şi satisfacţia muncii. Studiile în domeniul resurselor umane arata ca angajarea într-o companie implicată socială este percepută de angajaţi ca find o satisfacţie în sine şi un motiv de mândrie personală. Găsiţi un astfel de studiu aici. Nu este nevoie să fiţi corporaţie ca să vă implicaţi social!
    • Vă îmbunătăţiţi imaginea în comunitate, deveniţi un exemplu şi vă dezvoltaţi leadershipul de companie. Urmăriţi să fiţi vizibil: pentru acţionari, pentru clienţi, pentru parteneri, pentru  societate în general. Fiţi atunci un exemplu viu de acţiune socială!

 

ACSIS propune mai multe tipuri de parteneriate companiilor interesate să dezvolte programe de responsabilitate socială. Suntem deschişi şi flexibili în raport cu nevoile companiilor de participare, dar şi de vizibilitate.